بسته معلم خصوصی تیزهوشان ششم پرش

بسته تیزهوشان ششم پرش

والدین عزیز!

برای قبولی فرزند‌تون تو آزمون تیزهوشان بهترین اقدام انتخاب یک منبع ‌آموزشی مناسبه! بسته تیزهوشان ششم پرش با تدریس تمام مطالب به صورت تخصصی و آموزش مهارت‌های تست‌زنی، یک قدم بزرگ برای قبولی دانش‌آموزتونه، چون با استفاده از بسته تیزهوشان پرش، فرزند‌تون می‌تونه تمام مطالب آزمون را به صورت دقیق و تخصصی یاد بگیره و تو آزمون تیزهوشان قبول بشه.

برای دریافت تخفیف ویژه شمارتو تو کادر زیر وارد کن

مزایای بسته تیزهوشان ششم پرش

آموزش تله‌های تستی و پاسخگویی
سریع به سوالات تیزهوشان

بررسی و تحلیل دقیق آزمون‌های
سال‌های گذشته مدارس سمپاد

آموزش توسط برترین اساتید
تیزهوشان کشور

جامع‌ترین بسته تصویری تیزهوشان

دسترسی به سوالات طبقه بندی شده

آموزش تخصصی دروس تیزهوشان

آشنایی با بسته تیزهوشان ششم پرش

بدون شک فرزند شما برای قبولی تو آزمون استعدادهای درخشان و تیزهوشان نیاز به یک منبع کمک آموزشی مناسب و جامع دارن. بسته تیزهوشان ششم پرش در قالب 13 DVD آموزشی (26 ساعت فیلم آموزش مباحث تیزهوشان) به همراه 4جلد کتاب آموزشی منطبق با تدریس، این فرصت‌رو فراهم می‌کنه که دانش آموزان علاوه‌بر یادگیری تمام مطالب تیزهوشان، با نکات مهم آزمون هم به صورت دقیق آشنا بشن و نکته مهم دیگه اینه که با استفاده از این بسته می‌تونن تکنیک ها و مهارت های تست زنی رو هم به صورت دقیق یاد بگیرن.

نمونه تدریس محصولات تیزهوشان ششم پرش

محصولات تیزهوشان ششم پرش

بسته تیزهوشان پرش چه نقشی در موفقیت تحصیلی شما دارد؟

 

دوره آموزشی تیزهوشان ششم پرش

دانش‌آموزان با مشاهده دوره آموزشی تیزهوشان ششم پرش، می‌توانند به تمامی منابع آزمون مسلط شوند. آزمون تیزهوشان هر سال توسط سازمان ملی استعداد‌های درخشان(سمپاد) برگزار می‌شود. دانش‌آموزانی که علاقه‌مند شرکت در آزمون هستند، می‌توانند پس از بررسی شرایط ذکر شده، ثبت نام خود را در آزمون انجام دهند.

بدون شک مدارس تیزهوشان از مدارس برتر سطح کشور محسوب می‌شود. دانش‌آموزان با ورود به این مدارس می‌توانند آینده تحصیلی خود را در سال‌های بالاتر تضمین کنند. با توجه به اهمیت این موضوع اکثر والدین برای قبولی فرزند خود در این آزمون سرنوشت‌ساز، اقدامات زیادی انجام می‌دهند. استفاده از یک منبع کمک آموزشی مناسب می‌تواند از مهم‌ترین اقدامات والدین در این زمینه باشد.
بهتر است که پدر و مادر‌های عزیز اطلاع کافی از شرایط برگزاری و منابع آزمون تیزهوشان داشته باشند. ما در این مقاله به بررسی دقیق این موضوع می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع کامل از شرایط آزمون تیزهوشان تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم

برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم، بهتر است که والدین با شرایط شرکت در آزمون به صورت کامل آشنا شوند. اطلاع از این شرایط، بدون شک اولین قدمی است که والدین باید برای قبولی فرزند خود بردارند. هر سال توسط سازمان ملی استعداد‌های درخشان، شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان به صورت دقیق اعلام می‌شود. این سازمان از متقاضیان ورود به مدارس برتر سطح کشور دعوت می‌کند در صورت وجود شرایط لازم، فرم پیش ثبت نام آزمون را تکمیل کنند.

شرکت در آزمون تیزهوشان شرایط عمومی و اختصاصی مختلفی دارد که ما در ادامه این شرایط را به صورت دقیق بررسی می‌کنیم.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان

همانطور که گفتیم به دلیل سطح بالای تحصیلی در مدارس برتر کشور، بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزند‌شان در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند. قبولی در این آزمون‌ها شرایط مختلفی دارد که ما در این قسمت به بررسی شرایط عمومی ثبت نام این آزمون می‌پردازیم.

  • داشتن تابعیت ایران برای شرکت در آزمون؛
  • کسب نمره خیلی خوب در دروس پایه پنجم دبستان؛
  • کسب نمره خیلی خوب در دروس پایه ششم دبستان؛

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان

علاوه بر شرایط عمومی ثبت نام در آزمون، بهتر است که دانش‌آموزان و والدین توجه ویژه‌ای به شرایط اختصاصی آزمون نیز داشته باشند. یک نکته مهم در رابطه با شرایط اختصاصی آزمون این است که دانش‌آموزانی که در محل سکونت خود مدارس تیزهوشان مختلفی وجود دارد، می‌توانند بدون محدودیت مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنند. ما در این قسمت این دسته از شرایط را به صورت دقیق بررسی می‌کنیم.

  • انتخاب مدرسه استعداد درخشان متناسب با شرایط سکونت دانش‌آموزان؛
  • قبولی در آزمون ملاک پذیرش و ورود به مدارس برتر؛
  • انتخاب سه مدرسه به ترتیب اولویت؛

آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان

علاوه‌بر شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان، بهتر است که والدین با منابع آزمون به صورت دقیق آشنا شوند. اطلاع از این منابع به موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان کمک می‌کند؛ زیرا، دانش‌آموزان با مطالعه منابع آموزشی استاندارد می‌توانند شانس بیشتری برای قبولی در آزمون داشته باشند. بهتر است که والدین عزیز به این نکته مهم توجه کنند که برای قبولی در تیزهوشان صرفا هوش و استعداد ملاک نیست! به عبارتی دسترسی به یک منبع مطالعاتی کامل همان چیزی است که می‌تواند در یادگیری دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

متاسفانه بسیاری از والدین توجه زیادی به این موضوع نمی‌کنند و صرفا با تمرکز روی نمرات توصیفی و شرایط درسی فرزند‌شان از تهیه منابع کمک درسی دیگر امتناع می‌کنند. این موضوع در ادامه باعث می‌شود که این دسته از دانش‌آموزان به دلیل عدم دسترسی به منابع تیزهوشان، نتواند در آزمون ورودی این مدارس قبول شوند.

سوالات آزمون تیزهوشان به چه سبکی طرح می‌شود؟

قبل از آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان، بهتر است دانش‌آموزان در قدم اول با شیوه طرح سوالات تیزهوشان ششم آشنا شوند. به طور کلی سوالات تیزهوشان ششم ترکیبی از سوالات هوش و استعداد تحلیلی است. در واقع در سال‌های گذشته طبق تغییراتی که در سیستم آموزشی کشور انجام شد، مباحث درسی کتاب دیگر ملاکی برای طرح سوالات تیزهوشان نیستند! به عبارتی دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون سمپاد نیازی به مطالعه کتاب‌های درسی مدرسه ندارند. محور اصلی سوالات تیزهوشان ششم، خلاقیت و استعداد‌های تحلیلی است. بدون شک دانش‌آموزان باید با این سبک سوالات به صورت دقیق آشنا شوند. گروه آموزشی پرش با ارائه منابع تخصصی تیزهوشان این امکان را به دانش‌آموزان کلاس ششمی میدهد که بتوانند با تمام سبک سوالات تیزهوشان به صورت دقیق آشنا شوند.

قبولی در آزمون تیزهوشان چه تاثیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارد؟

آزمون تیزهوشان در پایان سال ششم برگزار می‌شود. دانش‌آموزانی که در این آزمون قبول می‌شوند، این شانس را دارند که در فضای آموزشی مناسبی تحصیل خود را ادامه دهند. بدون شک مدارس برتر با حضور کادر آموزشی متخصص و حرفه‌ای، شرایط خوبی را برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم می‌کنند. طبق استعلام سازمان ملی استعداد‌های درخشان، اکثر رتبه‌های برتر کنکور سابقه تحصیل در مدارس سمپاد را دارند. بهتر است که والدین عزیز به این نکته مهم توجه کنند که طبق قوانین سمپاد، در شرایطی که دانش‌آموزان در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم پذیرش شوند و بتوانند معدل خوبی را در سال نهم کسب کنند، می‌توانند بدون شرکت مجدد در آزمون، تحصیل خود را در مدارس تیزهوشان متوسطه دوم ادامه دهند. با توجه به این موضوعات، اکثر والدین مایل هستند که فرزند‌شان در این آزمون سرنوشت‌ساز قبول شوند.

جزئیات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

تا اینجای مطلب با شرایط، منابع و شیوه طرح سوالات آزمون تیزهوشان به صورت دقیق آشنا شدید. در ادامه جزئیات بیشتر آزمون تیزهوشان را به صورت کامل بررسی می‌کنیم. طبق تغییرات سال‌های اخیر، دانش‌آموزان کلاس ششمی تنها مجاز به شرکت در آزمون تیزهوشان هستند؛ به عبارتی، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دیگر در این سال برگزار نمی‌شود. یکی دیگر از جزئیات آزمون تیزهوشان، ترتیب قرار‌گیری سوالات دفترچه آزمون است. دانش‌آموزان و والدین باید بدانند، آزمون ورودی تیزهوشان شامل دو دفترچه است.در قسمت اول، دانش‌آموزان با سوالات هوش مواجه می‌شوند؛ این قسمت 60 سوال آزمون را به خود اختصاص می‌دهد و دانش‌آموزان مدت 75 دقیقه زمان دارند که به این سوالات پاسخ دهند. قسمت دوم دفترچه به سوالات محاسبات ریاضی و استعداد‌های تحلیلی اختصاص دارد. از این قسمت نیز 60 سوال در آزمون طرح می‌شود که دانش‌آموزان 25 دقیقه زمان نیاز دارند که به این دسته از سوالات پاسخ دهند.

دوره آموزشی تیزهوشان ششم پرش چه نقشی در قبولی دانش‌آموزان دارد؟

بدون شک دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان، به یک منبع کمک آموزشی مناسب نیاز دارند. دوره آموزشی تیزهوشان ششم پرش یک منبع کمک درسی کامل است که دانش‌آموزان با مشاهده این دوره تخصصی می‌توانند تمامی مطالب مورد نیاز در آزمون تیزهوشان را به صورت دقیق یاد بگیرند. در این دوره آموزشی، دانش‌آموزان می‌توانند با دروسی مانند استعداد تحلیلی کلامی، استعداد تحلیلی غیر‌کلامی، فارسی و علوم ششم تیزهوشان آشنا شوند.

دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری تمامی مطالب به صورت دقیق، می‌توانند تکنیک‌ها و نکات مهم تستی را به درستی یاد بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در سیستم آموزشی کشور، عدم توجه به مهارت‌های تست‌زنی است. این عدم آشنایی، باعث می‌شود که دانش‌آموزان نتوانند عملکرد موفقی در آزمون‌های تستی داشته باشند. گروه آموزشی پرش، با ارائه بسته‌های تخصصی تیزهوشان (تدریس+تست‌زنی) این مشکل دانش‌آموزان را به صورت کامل برطرف کرده است.

جمع‌بندی دوره آموزشی تیزهوشان ششم پرش

دوره آموزشی تیزهوشان ششم پرش، یک منبع آموزشی کامل است؛ که دانش‌آموزان با مشاهده این دوره می‌توانند علاوه بر یادگیری تمامی مطالب به صورت دقیق با روش‌ها و نکات مهم تست‌زنی هم آشنا شوند. دانش‌آموزانی که علاقه‌مند شرکت در آزمون تیزهوشان هستند، باید از تمامی شرایط شرکت در آزمون به صورت دقیق مطلع شوند. استفاده از یک منبع کمک آموزشی مناسب می‌تواند به قبولی دانش‌آموزان در تیزهوشان کمک کند. بسته‌های تیزهوشان ششم پرش یک محصول تخصصی است که دانش‌آموزان با مشاهده این دوره می‌توانند به تمامی نکات آزمون مسلط شوند. برای دریافت بسته‌های تیزهوشان ششم پرش کافی است همین حالا شماره خود را در کادر زیر وارد کنید.

کلاس آنلاین پرش

شب‌ها تا صبح بیدار می‌مانید، درس می‌خوانید و صبح روز بعد با خستگی از خواب بیدار می‌شوید و دیگر توانی برای رفتن سر کلاس ندارید؟ شاید هم خواب بمانید و زمانی که بیدار می‌شوید دیگر چیزی از آنچه که خوانده‌اید به یاد نداشته باشید. پس بگذارید در مورد قانون پارتو برایتان توضیح بدهم.
این قانون که پایه گذار آن ویلفردو پارتو است می‌گوید که تنها 20 درصد از فعالیتی که شما انجام می‌دهید 80 درصد نتیجه برای شما در بر دارد و 80 درصد باقی فعالیتی که شما انجام می‌دهید، در واقع کارهای بیهوده‌ای است که اگر انجام نمی‌دادید انرژی و توان خود را بیشتر حفظ می‌کردید.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین پرش

گروه آموزشی پرش با یازده سال سابقه آموزش راهکاری ارائه کرده که شما را از بسیاری فعالیت‌های زمان‌بر و خسته کننده که فایده‌ای هم برای روند تحصیلی شما ندارد فارغ می‌کند. کلاس آنلاین پرش با بهره‌گیری از اساتید با تجربه، نحوه تدریس با زبان ساده و تحلیل مباحث و نکات مهم، مرور و جمع‌بندی، ارائه جزوه و حل نمونه سوال و تست و همچنین استدلال و تشریح پاسخ آن‌ها به شما اگر خودتان دانش آموز هستید و یا فرزندی دارید که در ابتدای راه آموزش است کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمامی مباحث درسی را با یک برنامه‌ریزی عالی به اتمام برسانید.
• شما را از دردسرهای رفت و آمد به کلاس‌های خصوصی و هزینه برای آن‌ها بی‌نیاز می‌کند.
• می‌توانید پس از اتمام کلاس آنلاین، بارها و بارها ویدئوها را به صورت آفلاین تماشا کنید و این به رفع اشکال شما کمک زیادی می‌کند.
• در هزینه‌های شما برای ثبت نام در کلاس‌های خصوصی و خرید کتاب‌های مختلف صرفه‌جویی خواهد کرد.
• برای دوره مرور و جمع بندی سال خیلی موثر و کاربردی است.
• در دوران امتحانات کمک زیادی به یادگیری تمام مباحث و رفع اشکال شما می‌کند.
• کلاس آنلاین پرش برای تمام درس‌ها و تمامی پایه‌ها از کودک گرفته تا کنکور طراحی شده است.
• در کلاس‌های آنلاین پرش جزوه درس‌ها ارائه می‌شود.
• نمونه سوال و تست در کلاس توسط استاد حل می‌شود.
• همگام با کلاس‌های آنلاین، آزمون‌های آنلاین نیز برگزار می‌شوند که سوالات آن‌ها از همان مباحثی طراحی می‌شوند که در کلاس درس آموزش داده شده است.
• دروس سال گذشته در کلاس آنلاین پرش مرور و با دروس جدید مرتبط می‌شود.
• با شرکت در کلاس‌های آنلاین پرش توانایی حل مسئله شما و تحلیل آن‌ها بالا می‌رود.

معدل بالا رویای همه دانش‌آموزان و والدینشان در تمام مقاطع تحصیلی است. دوره‌های پرش معدل این رویا را برای شما محقق کرده است. با تهیه این دوره، شما لذت کسب معدل بالا و سپری کردن ایام امتحانات بدون هیچ نگرانی و استرسی را تجربه خواهید کرد.

جمع بندی مباحث مهم کتاب درسی

نزدیک شدن به ایام امتحانات معمولا هم دلهره‌آور است، اما یک جمع‌بندی کامل و آسان از تمامی دروس، این دلهره و نگرانی را از شما دور می‌کند. در روزهای منتهی به امتحانات، آنچه دانش‌آموز به آن نیاز دارد، یک جمع بندی کامل و جامع از تمامی دروس بوده و این چیزی است که اغلب معلمان مدرسه برای آن وقتی ندارند. بنابراین دانش‌آموز می‌ماند و کلی از کتاب‌ها و جزوهای خوانده نشده!

دوره پرش معدل این مشکل را برای شما حل کرده است. اساتید این دوره تمامی دروس را برای شما جمع‌بندی می‌کنند. بنابراین دیگر نگران کتاب‌های حجیم خوانده نشده خود در روزهای امتحان، نخواهید بود.

ارائه انواع سوالات امتحانی

آنچه در روزهای امتحان برای دانش‌آموز معجزه می‌کند نمونه سوالات امتحانی است. آشنایی با سوالات امتحانی باعث می‌شود تا شما با آمادگی بیشتری سر جلسه آزمون حاضر شوید و با دیدن سوالا‌ت امتحانی مضطرب نشوید!

دوره پرش معدل، نمونه سوالات امتحانی تمامی دروس را در اختیار شما می‌گذارد تا  با استرس کمتری سر جلسه امتحان حاضر شوید.

تحلیل و بررسی سوالات آزمون

دانش‌آموزان در هر پایه تحصیلی، برای فهم بهتر سوالات امتحانی نیاز دارند تا سوالات برای‌شان تحلیل شود. اساتید دوره پرش معدل، سوالات امتحانی برای شما تحلیل و بررسی هم می‌کنند. با دوره پرش معدل، هیچ سوال بی پاسخی برای شما باقی نخواهد ماند.

دوره پرش معدل برای کدام دانش‌آموزان مناسب است؟

کوشا و پر تلاش هستید یا از آن دسته از دانش‌آموزانی که گهگاهی به سراغ کتاب‌های درسی‌شان می‌روند، فرقی نمی‌کند. دوره پرش معدل برای همه دانش‌آموزان طراحی شده است. در هر سطح تحصیلی که باشید، جمع بندی دروس، ارائه سوالات امتحانی و تحلیل و بررسی سوالات، برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

پرش معدل را چطور تجربه کنیم؟

دوره پرش معدل، به منظور بالا بردن معدل دانش‌آموز در هر پایه تحصیلی که باشد، طراحی و ارائه شده است. استفاده از آن هم بسیار آسان است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. کافیست از طریق سایت پرش نسبت به خرید و فعال‌سازی دوره پرش معدل مخصوص خود اقدام کنید. در هر کجا که باشید، می‌توانید به راحتی این دوره را تهیه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

سنجش روند پیشرفت تحصیلی

اگر دانش‌آموز پیش از امتحانات پایانی بداند از نظر تحصیلی در چه سطحی قرار گرفته بسیار حائز اهمیت است؛ به ویژه در سال‌های اخیر که بیماری کرونا و از طرفی آلودگی هوا سبب تعطیلات پیوسته مدارس در مقاطع مختلف گردیده و بسیاری از دانش‌آموزان و والدین‌شان، ارزیابی دقیقی از میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز در طول سال تحصیلی ندارند.

شرکت در آزمون‌های آنلاین پرش که به صورت ماهانه برگزار می‌شوند سبب شده که دانش‌آموز، میزان پیشرفت تحصیلی خود را به طور منظم بسنجد و نیاز تلاش خود را بیشتر کند.

شناسایی نقاط قوت و ضعف

مهم‌ترین مزیت شرکت در آزمون آنلاین پرش این است که دانش‌آموز دید واضحی نسبت به نقاط قوت و ضعف خود پیدا می‌کند. دانش‌آموزی که نقاط قوت و ضعف خود را شناخته، می‌تواند برنامه‌ریزی تحصیلی بهتری داشته باشد و زمان خود را بهتر مدیریت کند.

دریافت کارنامه و پاسخنامه

آزمون‌های آنلاین پرش، همراه با پاسخنامه و کارنامه هستند. پس از برگزاری هر آزمون، دانش‌آموز می‌تواند کارنامه خود را دریافت کند. همچنین پاسخنامه آزمون هم در اختیارش قرار می‌گیرد تا عملکرد خود را بسنجد و به تحلیل کامل آزمون بپردازد.

مزیت شرکت در آزمون آنلاین پرش

برای شرکت درآزمون‌های حضوری، دانش‌آموزان و والدین باید وقت زیادی صرف کنند اما آزمون آنلاین پرش، سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود. در هر کجا که باشید می‌توانید در آزمون‌ها شرکت کنید. دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت برای شرکت در آزمون و بعد از آن هم مراجعه مجدد برای اخذ کارنامه نیست. در آزمون آنلاین پرش، همه چیز به صورت آنلاین در دسترس شما قرار می‌گیرد.

شرکت در آزمون آنلاین پرش در موفقیت تحصیلی چه تاثیری دارد؟

آزمون آنلاین پرش، شما را نسبت به نقاط ضعف و قوت تحصیلی خود، آگاه کرده و میزان پیشرفتی که در هر ماه تحصیلی داشته‌اید را برایتان نمایان می‌کند. بدین ترتیب شما نسبت به عملکرد تحصیلی خود دید روشنی دارید و بر اساس این شناخت، برای امتحانات برنامه‌ریزی خواهید کرد.

همه‌ی این‌ها شما را به سمت موفقیت تحصیلی و کسب معدل بالا سوق می‌دهد. دانش‌آموزی که پیش از امتحان، چند بار توانایی تحصیلی خود را سنجیده و اشتباهاتش را شناخته است، بسیار آماده‌تر و هوشیار تر سر جلسه امتحانات اصلی حاضر خواهد شد و طبیعتا نتایج بهتری هم کسب می‌کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طی سال تحصیلی سوالی برایتان پیش بیاید که اصلا مربوط به درس نباشد و نتوانید آن را از معلم خود بپرسید. اما پیدا نکردن جوابی برای آن موجب شود تمرکز خود را از دست بدهید. مشاوره آنلاین پرش با در نظر گرفتن جنبه‌های متفاوت مشاوره، به شما اگر خودتان دانش آموز هستید یا فرزندتان کمک می‌کند تا با حل مسائلی که در طول دوران تحصیل ممکن است برایتان پیش آید، موانع درس خواندن خود را کنار بزنید.

مزایای مشاوره آنلاین پرش؟

از مزایای قابل اهمیت مشاوره آنلاین پرش این است که از هر کجای ایران که باشید می‌توانید از خدماتی که ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید. فقط کافی است شماره تلفن خود را در باکس شماره صفحه اصلی پرش وارد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

مشاوره آنلاین پرش شما را راهنمایی می‌کند؛ اگر به انواع خدمات مشاوره مانند: مشاوره بالینی، مشاوره ورزشی، مشاوره تحصیلی، دفتر برنامه‌ریزی و آزمون خودشناسی نیاز داشته باشید، اگر به برنامه‌ریزی و نحوه اجرای آن برای درس‌هایتان نیاز دارید، اگر می‌خواهید نکته و تست تمرین کنید، در صورتی که به کلاس‌های معلم خصوصی برای جبران افت تحصیلی نیاز دارید و یا اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به طور جامع تکمیل کنید، خدمات مشاوره آنلاین پرش می‌تواند هموار کننده راه شما باشد.

انواع خدمات مشاوه‌ای پرش

مشاوره بالینی

مشاوره بالینی یکی از شاخه‌های مهم روانشناسی است که در حوزه سلامت روان کار می‌کند. مشاور بالینی به بررسی و درمان اختلالات روانی، هیجانات جوانی و نوجوانی و ناههنجاری رفتاری می‌پردازد.

مشاوره ورزشی پرش

انجام ورزش‌های هوازی دو یا سه مرتبه در هفته بسیار مفید است. با توجه به تحقیقاتی که در این باره انجام شده است دانش آموزانی که فعالیت‌های بدنی و ورزشی دارند، در مقایسه با دیگر دانش آموزانی که فعالیت چندانی ندارند از سلامت روان بهتری برخوردار هستند. ورزش و فعالیت بدنی با تقویت سیستم ایمنی، ارتباطات و سلامت روان را نیز بهود بخشد و موجب پیشرفت دانش آموز شود.

مشاوره تحصیلی

 مشاوره تحصیلی جهت آماده شدن برای درس خواندن، برنامه‌ریزی کردن، شرکت در آزمون‌های مختلف مانند کنکور سراسری و یافتن راهکار برای مشکلاتی که در روند درس خواندن برای دانش آموزان پیش می‌آید مانند عدم تمرکز و عدم توانایی مدیریت زمان بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. امروزه مشاوره آنلاین نقش پررنگ‌تری نسبت به قدیم دارد و مردم بیشتر از آن استقبال می‌کنند.

زیرا این روزها بسیاری از خانواده‌ها درگیر مسائل مختلف می‌باشند و زمانی برای مشاوره تحصیلی حضوری ندارند. به همین جهت، مشاوره تلفنی یا آنلاین می‌تواند گزینه خوبی برای این دسته از دانش آموزان باشد. موسسه آموزشی پرش با ارائه انواع مشاوره‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف سهولت و راحتی بیشتری برای افراد فراهم می‌کند.

دفتر برنامه‌ریزی

دفتر برنامه‌ریزی یکی از پرکاربرد‌ترین ابزارها در حوزه آموزشی است که به شما کمک می‌کند برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید. با دفتر برنامه‌ریزی شما خیلی راحت می‌توانید با صرف زمان کمتر، تمرکز بیشتری بر روی برنامه درسی خود بگذارید و مرحله به مرحله تا رسیدن به هدف، برنامه و وضعیت تحصیلی خود را بررسی کنید.

آزمون خودشناسی

با توجه به مطالعات انجام شده آزمون خودشناسی می‌تواند اطلاعات زیادی از طریق جمع‌آوری، تلفیق و تفسیر اطلاعات شخصیتی، درباره خصوصیات فردی‌مان به ما بدهند. مشاوره آنلاین پرش این قابلیت را دارد که با طراحی آزمون خودشناسی اطلاعات صحیحی از شخصیت دانش آموز به دست آورد.

کلاس آنلاین پرش

شب‌ها تا صبح بیدار می‌مانید، درس می‌خوانید و صبح روز بعد با خستگی از خواب بیدار می‌شوید و دیگر توانی برای رفتن سر کلاس ندارید؟ شاید هم خواب بمانید و زمانی که بیدار می‌شوید دیگر چیزی از آنچه که خوانده‌اید به یاد نداشته باشید. پس بگذارید در مورد قانون پارتو برایتان توضیح بدهم.
این قانون که پایه گذار آن ویلفردو پارتو است می‌گوید که تنها 20 درصد از فعالیتی که شما انجام می‌دهید 80 درصد نتیجه برای شما در بر دارد و 80 درصد باقی فعالیتی که شما انجام می‌دهید، در واقع کارهای بیهوده‌ای است که اگر انجام نمی‌دادید انرژی و توان خود را بیشتر حفظ می‌کردید.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین پرش

گروه آموزشی پرش با یازده سال سابقه آموزش راهکاری ارائه کرده که شما را از بسیاری فعالیت‌های زمان‌بر و خسته کننده که فایده‌ای هم برای روند تحصیلی شما ندارد فارغ می‌کند. کلاس آنلاین پرش با بهره‌گیری از اساتید با تجربه، نحوه تدریس با زبان ساده و تحلیل مباحث و نکات مهم، مرور و جمع‌بندی، ارائه جزوه و حل نمونه سوال و تست و همچنین استدلال و تشریح پاسخ آن‌ها به شما اگر خودتان دانش آموز هستید و یا فرزندی دارید که در ابتدای راه آموزش است کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمامی مباحث درسی را با یک برنامه‌ریزی عالی به اتمام برسانید.
• شما را از دردسرهای رفت و آمد به کلاس‌های خصوصی و هزینه برای آن‌ها بی‌نیاز می‌کند.
• می‌توانید پس از اتمام کلاس آنلاین، بارها و بارها ویدئوها را به صورت آفلاین تماشا کنید و این به رفع اشکال شما کمک زیادی می‌کند.
• در هزینه‌های شما برای ثبت نام در کلاس‌های خصوصی و خرید کتاب‌های مختلف صرفه‌جویی خواهد کرد.
• برای دوره مرور و جمع بندی سال خیلی موثر و کاربردی است.
• در دوران امتحانات کمک زیادی به یادگیری تمام مباحث و رفع اشکال شما می‌کند.
• کلاس آنلاین پرش برای تمام درس‌ها و تمامی پایه‌ها از کودک گرفته تا کنکور طراحی شده است.
• در کلاس‌های آنلاین پرش جزوه درس‌ها ارائه می‌شود.
• نمونه سوال و تست در کلاس توسط استاد حل می‌شود.
• همگام با کلاس‌های آنلاین، آزمون‌های آنلاین نیز برگزار می‌شوند که سوالات آن‌ها از همان مباحثی طراحی می‌شوند که در کلاس درس آموزش داده شده است.
• دروس سال گذشته در کلاس آنلاین پرش مرور و با دروس جدید مرتبط می‌شود.
• با شرکت در کلاس‌های آنلاین پرش توانایی حل مسئله شما و تحلیل آن‌ها بالا می‌رود.

معدل بالا رویای همه دانش‌آموزان و والدینشان در تمام مقاطع تحصیلی است. دوره‌های پرش معدل این رویا را برای شما محقق کرده است. با تهیه این دوره، شما لذت کسب معدل بالا و سپری کردن ایام امتحانات بدون هیچ نگرانی و استرسی را تجربه خواهید کرد.

جمع بندی مباحث مهم کتاب درسی

نزدیک شدن به ایام امتحانات معمولا هم دلهره‌آور است، اما یک جمع‌بندی کامل و آسان از تمامی دروس، این دلهره و نگرانی را از شما دور می‌کند. در روزهای منتهی به امتحانات، آنچه دانش‌آموز به آن نیاز دارد، یک جمع بندی کامل و جامع از تمامی دروس بوده و این چیزی است که اغلب معلمان مدرسه برای آن وقتی ندارند. بنابراین دانش‌آموز می‌ماند و کلی از کتاب‌ها و جزوهای خوانده نشده!

دوره پرش معدل این مشکل را برای شما حل کرده است. اساتید این دوره تمامی دروس را برای شما جمع‌بندی می‌کنند. بنابراین دیگر نگران کتاب‌های حجیم خوانده نشده خود در روزهای امتحان، نخواهید بود.

ارائه انواع سوالات امتحانی

آنچه در روزهای امتحان برای دانش‌آموز معجزه می‌کند نمونه سوالات امتحانی است. آشنایی با سوالات امتحانی باعث می‌شود تا شما با آمادگی بیشتری سر جلسه آزمون حاضر شوید و با دیدن سوالا‌ت امتحانی مضطرب نشوید!

دوره پرش معدل، نمونه سوالات امتحانی تمامی دروس را در اختیار شما می‌گذارد تا  با استرس کمتری سر جلسه امتحان حاضر شوید.

تحلیل و بررسی سوالات آزمون

دانش‌آموزان در هر پایه تحصیلی، برای فهم بهتر سوالات امتحانی نیاز دارند تا سوالات برای‌شان تحلیل شود. اساتید دوره پرش معدل، سوالات امتحانی برای شما تحلیل و بررسی هم می‌کنند. با دوره پرش معدل، هیچ سوال بی پاسخی برای شما باقی نخواهد ماند.

دوره پرش معدل برای کدام دانش‌آموزان مناسب است؟

کوشا و پر تلاش هستید یا از آن دسته از دانش‌آموزانی که گهگاهی به سراغ کتاب‌های درسی‌شان می‌روند، فرقی نمی‌کند. دوره پرش معدل برای همه دانش‌آموزان طراحی شده است. در هر سطح تحصیلی که باشید، جمع بندی دروس، ارائه سوالات امتحانی و تحلیل و بررسی سوالات، برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

پرش معدل را چطور تجربه کنیم؟

دوره پرش معدل، به منظور بالا بردن معدل دانش‌آموز در هر پایه تحصیلی که باشد، طراحی و ارائه شده است. استفاده از آن هم بسیار آسان است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. کافیست از طریق سایت پرش نسبت به خرید و فعال‌سازی دوره پرش معدل مخصوص خود اقدام کنید. در هر کجا که باشید، می‌توانید به راحتی این دوره را تهیه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

سنجش روند پیشرفت تحصیلی

اگر دانش‌آموز پیش از امتحانات پایانی بداند از نظر تحصیلی در چه سطحی قرار گرفته بسیار حائز اهمیت است؛ به ویژه در سال‌های اخیر که بیماری کرونا و از طرفی آلودگی هوا سبب تعطیلات پیوسته مدارس در مقاطع مختلف گردیده و بسیاری از دانش‌آموزان و والدین‌شان، ارزیابی دقیقی از میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز در طول سال تحصیلی ندارند.

شرکت در آزمون‌های آنلاین پرش که به صورت ماهانه برگزار می‌شوند سبب شده که دانش‌آموز، میزان پیشرفت تحصیلی خود را به طور منظم بسنجد و نیاز تلاش خود را بیشتر کند.

شناسایی نقاط قوت و ضعف

مهم‌ترین مزیت شرکت در آزمون آنلاین پرش این است که دانش‌آموز دید واضحی نسبت به نقاط قوت و ضعف خود پیدا می‌کند. دانش‌آموزی که نقاط قوت و ضعف خود را شناخته، می‌تواند برنامه‌ریزی تحصیلی بهتری داشته باشد و زمان خود را بهتر مدیریت کند.

دریافت کارنامه و پاسخنامه

آزمون‌های آنلاین پرش، همراه با پاسخنامه و کارنامه هستند. پس از برگزاری هر آزمون، دانش‌آموز می‌تواند کارنامه خود را دریافت کند. همچنین پاسخنامه آزمون هم در اختیارش قرار می‌گیرد تا عملکرد خود را بسنجد و به تحلیل کامل آزمون بپردازد.

مزیت شرکت در آزمون آنلاین پرش

برای شرکت درآزمون‌های حضوری، دانش‌آموزان و والدین باید وقت زیادی صرف کنند اما آزمون آنلاین پرش، سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود. در هر کجا که باشید می‌توانید در آزمون‌ها شرکت کنید. دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت برای شرکت در آزمون و بعد از آن هم مراجعه مجدد برای اخذ کارنامه نیست. در آزمون آنلاین پرش، همه چیز به صورت آنلاین در دسترس شما قرار می‌گیرد.

شرکت در آزمون آنلاین پرش در موفقیت تحصیلی چه تاثیری دارد؟

آزمون آنلاین پرش، شما را نسبت به نقاط ضعف و قوت تحصیلی خود، آگاه کرده و میزان پیشرفتی که در هر ماه تحصیلی داشته‌اید را برایتان نمایان می‌کند. بدین ترتیب شما نسبت به عملکرد تحصیلی خود دید روشنی دارید و بر اساس این شناخت، برای امتحانات برنامه‌ریزی خواهید کرد.

همه‌ی این‌ها شما را به سمت موفقیت تحصیلی و کسب معدل بالا سوق می‌دهد. دانش‌آموزی که پیش از امتحان، چند بار توانایی تحصیلی خود را سنجیده و اشتباهاتش را شناخته است، بسیار آماده‌تر و هوشیار تر سر جلسه امتحانات اصلی حاضر خواهد شد و طبیعتا نتایج بهتری هم کسب می‌کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طی سال تحصیلی سوالی برایتان پیش بیاید که اصلا مربوط به درس نباشد و نتوانید آن را از معلم خود بپرسید. اما پیدا نکردن جوابی برای آن موجب شود تمرکز خود را از دست بدهید. مشاوره آنلاین پرش با در نظر گرفتن جنبه‌های متفاوت مشاوره، به شما اگر خودتان دانش آموز هستید یا فرزندتان کمک می‌کند تا با حل مسائلی که در طول دوران تحصیل ممکن است برایتان پیش آید، موانع درس خواندن خود را کنار بزنید.

مزایای مشاوره آنلاین پرش؟

از مزایای قابل اهمیت مشاوره آنلاین پرش این است که از هر کجای ایران که باشید می‌توانید از خدماتی که ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید. فقط کافی است شماره تلفن خود را در باکس شماره صفحه اصلی پرش وارد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

مشاوره آنلاین پرش شما را راهنمایی می‌کند؛ اگر به انواع خدمات مشاوره مانند: مشاوره بالینی، مشاوره ورزشی، مشاوره تحصیلی، دفتر برنامه‌ریزی و آزمون خودشناسی نیاز داشته باشید، اگر به برنامه‌ریزی و نحوه اجرای آن برای درس‌هایتان نیاز دارید، اگر می‌خواهید نکته و تست تمرین کنید، در صورتی که به کلاس‌های معلم خصوصی برای جبران افت تحصیلی نیاز دارید و یا اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به طور جامع تکمیل کنید، خدمات مشاوره آنلاین پرش می‌تواند هموار کننده راه شما باشد.

انواع خدمات مشاوه‌ای پرش

مشاوره بالینی

مشاوره بالینی یکی از شاخه‌های مهم روانشناسی است که در حوزه سلامت روان کار می‌کند. مشاور بالینی به بررسی و درمان اختلالات روانی، هیجانات جوانی و نوجوانی و ناههنجاری رفتاری می‌پردازد.

مشاوره ورزشی پرش

انجام ورزش‌های هوازی دو یا سه مرتبه در هفته بسیار مفید است. با توجه به تحقیقاتی که در این باره انجام شده است دانش آموزانی که فعالیت‌های بدنی و ورزشی دارند، در مقایسه با دیگر دانش آموزانی که فعالیت چندانی ندارند از سلامت روان بهتری برخوردار هستند. ورزش و فعالیت بدنی با تقویت سیستم ایمنی، ارتباطات و سلامت روان را نیز بهود بخشد و موجب پیشرفت دانش آموز شود.

مشاوره تحصیلی

 مشاوره تحصیلی جهت آماده شدن برای درس خواندن، برنامه‌ریزی کردن، شرکت در آزمون‌های مختلف مانند کنکور سراسری و یافتن راهکار برای مشکلاتی که در روند درس خواندن برای دانش آموزان پیش می‌آید مانند عدم تمرکز و عدم توانایی مدیریت زمان بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. امروزه مشاوره آنلاین نقش پررنگ‌تری نسبت به قدیم دارد و مردم بیشتر از آن استقبال می‌کنند.

زیرا این روزها بسیاری از خانواده‌ها درگیر مسائل مختلف می‌باشند و زمانی برای مشاوره تحصیلی حضوری ندارند. به همین جهت، مشاوره تلفنی یا آنلاین می‌تواند گزینه خوبی برای این دسته از دانش آموزان باشد. موسسه آموزشی پرش با ارائه انواع مشاوره‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف سهولت و راحتی بیشتری برای افراد فراهم می‌کند.

دفتر برنامه‌ریزی

دفتر برنامه‌ریزی یکی از پرکاربرد‌ترین ابزارها در حوزه آموزشی است که به شما کمک می‌کند برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید. با دفتر برنامه‌ریزی شما خیلی راحت می‌توانید با صرف زمان کمتر، تمرکز بیشتری بر روی برنامه درسی خود بگذارید و مرحله به مرحله تا رسیدن به هدف، برنامه و وضعیت تحصیلی خود را بررسی کنید.

آزمون خودشناسی

با توجه به مطالعات انجام شده آزمون خودشناسی می‌تواند اطلاعات زیادی از طریق جمع‌آوری، تلفیق و تفسیر اطلاعات شخصیتی، درباره خصوصیات فردی‌مان به ما بدهند. مشاوره آنلاین پرش این قابلیت را دارد که با طراحی آزمون خودشناسی اطلاعات صحیحی از شخصیت دانش آموز به دست آورد.

سوالات متداول خانواده ها