بسته معلم خصوصی تیزهوشان نهم پرش

بسته تیزهوشان نهم پرش

والدین عزیز!

برای قبولی فرزند‌تون تو آزمون تیزهوشان بهترین اقدام انتخاب یک منبع ‌آموزشی مناسبه! بسته تیزهوشان نهم پرش با تدریس تمام مطالب به صورت تخصصی و آموزش مهارت‌های تست‌زنی، یک قدم بزرگ برای قبولی دانش‌آموزتونه، چون با استفاده از بسته تیزهوشان پرش، فرزند‌تون می‌تونه تمام مطالب آزمون را به صورت دقیق و تخصصی یاد بگیره و تو آزمون تیزهوشان قبول بشه.

برای دریافت تخفیف ویژه شمارتو تو کادر زیر وارد کن

مزایای بسته تیزهوشان نهم پرش

آموزش تله‌های تستی و پاسخگویی
سریع به سوالات تیزهوشان

بررسی و تحلیل دقیق آزمون‌های
سال‌های گذشته مدارس سمپاد

آموزش توسط برترین اساتید
تیزهوشان کشور

جامع‌ترین بسته تصویری تیزهوشان

دسترسی به سوالات طبقه بندی شده

آموزش تخصصی دروس تیزهوشان

آشنایی با بسته تیزهوشان نهم پرش

بدون شک برای قبولی تو آزمون استعدادهای درخشان، نیاز به یه منبع کمک آموزشی مناسب و جامع داری. بسته تیزهوشان نهم پرش در قالب 34 حلقه لوح‌های فشرده (66 ساعت آموزش مباحث تیزهوشان) به همراه 3جلد کتاب آموزشی منطبق با تدریس، این فرصت‌رو برات فراهم می‌کنه که بتونی علاوه‌بر یادگیری تمام مطالب تیزهوشان، با نکات مهم آزمون هم به صورت دقیق آشنا بشی؛ نکته مهم دیگه اینه که با استفاده از این بسته می‌تونی تکنیک ها و مهارت های تست زنی رو هم به صورت دقیق یاد بگیری

نمونه تدریس محصولات تیزهوشان نهم پرش

محصولات تیزهوشان نهم پرش

بسته تیزهوشان پرش چه نقشی در موفقیت تحصیلی شما دارد؟

 

دوره آموزشی تیزهوشان نهم پرش

دوره آموزشی تیزهوشان نهم پرش یک مجموعه آموزشی کامل است، که دانش‌آموزان با مشاهده آن می‌توانند به تمامی مطالب مورد نیاز آزمون مسلط شوند. آزمون تیزهوشان نهم هر سال توسط سازمان ملی استعداد‌های درخشان(سمپاد) برگزار می‌شود. دانش‌آموزان نهمی که علاقه‌مند شرکت در این آزمون هستند می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط موجود، ثبت‌نام خود را در این آزمون انجام دهند.

سال نهم اهمیت زیادی برای دانش‌آموزان دارد؛ به عبارتی، می‌توانیم بگوییم آینده تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان در این سال رقم می‌خورد. تحصیل در رشته دلخواه و ورود به مدارس برتر سطح کشور، بدون شک دغدغه اصلی دانش‌آموزان است.

روش‌های ورود به مدارس تیزهوشان

دانش‌آموزان کلاس نهمی برای ورود به مدارس تیزهوشان، به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ دسته اول، دانش‌آموزانی هستند که در دوره متوسطه اول در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده‌اند. این دسته از دانش‌آموزان در صورتی که شرایط ویژه مدارس برتر را داشته باشند، نیاز نیست که مجددا در آزمون ورودی تیزهوشان شرکت کنند.

دسته دوم، دانش‌آموزانی هستند که از سایر مراکز آموزشی قصد ورود به مدارس برتر کشور را دارند؛ این دسته از دانش‌آموزان با شرکت در آزمون ورودی مدارس برتر و قبولی در این آزمون می‌توانند در مدارس سمپاد تحصیل خود را ادامه دهند. دانش‌آموزانی که در دسته دوم قرار می‌گیرند بهتر است که به صورت دقیق و تخصصی با منابع آزمون تیزهوشان آشنا شوند.

برای شرکت در این آزمون سرنوشت‌ساز بهتر است که دانش‌آموزان به صورت کاملا دقیق از شرایط برگزاری آزمون و منابع آن اطلاع داشته باشند. ما در این مقاله به صورت دقیق این موضوع را بررسی می‌کنیم. توصیه می‌کنیم دانش‌آموزانی که علاقه‌مند شرکت در آزمون تیزهوشان هستند، تا ادامه مطلب همراه ما باشند.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم

دانش‌آموزانی که مایل هستند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند، باید در قدم اول با شرایط شرکت در آزمون آشنا شوند. اطلاع از این شرایط از مهم‌ترین اقداماتی است که دانش‌آموزان باید به آن توجه کنند. این شرایط به صورت طبقه‌بندی شده هر سال توسط مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان اعلام می‌شود. دانش‌آموزان با اطلاع از این شرایط می‌توانند برای شرکت در تیزهوشان آماده شوند. شرکت در آزمون تیزهوشان نهم شرایط عمومی و اختصاصی دارد که ما در این قسمت به صورت دقیق این شرایط را بررسی می‌کنیم.

شرایط عمومی آزمون تیزهوشان نهم

آزمون تیزهوشان نهم همانند آزمون ورودی سال ششم دارای شرایط عمومی است، که بهتر است دانش‌آموزان با این شرایط به صورت دقیق آشنا شوند. این شرایط به ترتیب زیر است:

  • داوطلبان باید دارای تابعیت ایرانی باشند؛
  • داوطلبان آزمون ورودی تیزهوشان، باید در سال نهم در حال تحصیل باشند؛
  • متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان، باید در پایه هشتم حداقل نمره 19 را کسب کرده باشند؛
  • طبق قانون سمپاد، دانش‌آموزانی که در مقطع قبلی در تیزهوشان تحصیل کرده‌اند، میتوانند بدون نیاز به شرکت در آزمون، وارد مدارس تیزهوشان شوند.

شرایط اختصاصی آزمون تیزهوشان نهم

علاوه بر شرایط عمومی شرکت در آزمون، دانش‌آموزان کلاس نهمی برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، باید از شرایط اختصاصی آزمون هم به صورت کامل اطلاع داشته باشند. ما در این قسمت شرایط اختصاصی آزمون تیزهوشان نهم را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

  • برای ورود به مدارس تیزهوشان، دانش‌آموزان باید نمره قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان را کسب کنند؛
  • دانش‌آموزان باید در انتخاب مدارس تیزهوشان، منطقه و محل سکونت خود را در نظر بگیرند؛
  • حوزه امتحانی دانش‌آموزان بر اساس محل سکونت‌شان انتخاب می‌شود؛
  • دانش‌آموزانی که در تیزهوشان پذیرفته می‌شوند، مجاز به تغییر رشته در ادامه نیستند.

آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان نهم

پس از اطلاع از شرایط شرکت در تیزهوشان، بهتر است که دانش‌آموزان با منابع آزمون نیز به صورت طبقه‌بندی شده آشنا شوند. اطلاع از منابع مورد نیاز آزمون، به دانش‌آموزان کمک می‌کند که مطالب را به صورت دقیق‌تر یاد بگیرند. به طور‌کلی آزمون سمپاد سال نهم از دو بخش تشکیل می‌شود. دانش‌آموزان در بخش اول با مطالب استعداد‌ تحیلی مواجه می‌شوند که این بخش نیمی از آزمون را به خود اختصاص می‌دهد.

در بخش دوم دانش‌آموزان مطالب استعداد تحصیلی را باید مطالعه کنند. این بخش نیز نیم دیگری از سوالات آزمون را به خود اختصاص می‌دهد. اطلاع از این موضوع به دانش‌آموزان کمک می‌کند که درک کاملی در رابطه با انواع سوالات آزمون داشته باشند و همچنین بررسی کامل این دسته از سوالات به دانش‌آموزان این توانایی را می‌دهد که سوالات تیزهوشان را به درستی تجزیه و تحلیل کنند.

بدون شک دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان به منابع آموزشی تخصصی نیاز دارند. منابعی که با مشاهده آن بتوانند به سوالات در سطح تیزهوشان پاسخ بدهند. گروه آموزشی پرش با ارائه منابع تیزهوشان این امکان را به دانش‌آموزان نهمی می‌دهد که بتوانند تمامی مطالب را به صورت دقیق یاد بگیرند.

زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم

طبق قانون سازمان ملی استعداد‌های درخشان(سمپاد)، ثبت نام آزمون تیزهوشان در فروردین ماه هر سال انجام می‌شود. دانش‌آموزانی که مایل هستند در آزمون تیزهوشان نهم شرکت کنند، می‌توانند از تاریخ 15 فروردین لغایت 25 فروردین ماه، اقدام به ثبت نام در آزمون کنند.

دانش‌آموزان بهتر است به این نکته مهم توجه کنند که زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، خرداد ماه است. در کارت ورود به جلسه تمام مشخصات دانش‌آموزان به صورت واضح قید می‌شود. داشتن کارت ورود به جلسه هنگام آزمون الزامی است، این موضوعی است که دانش‌آموزان باید به آن توجه ویژه‌ای کنند.

نقش دوره آموزشی تیزهوشان نهم پرش در قبولی دانش‌آموزان

دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان، باید از یک منبع کمک آموزشی مناسب استفاده کنند. منبعی که با مشاهده آن بتوانند تمامی مطالب تیزهوشان را به صورت دقیق یاد بگیرند. دوره آموزشی تیزهوشان پرش، یک منبع آموزشی کامل است که علاقه‌مندان شرکت در آزمون، می‌توانند با مشاهده این دوره، تمامی مطالب را در سطح تیزهوشان یاد بگیرند.

یکی از ویژگی‌های بسته تیزهوشان نهم پرش که باعث پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود این است، که دانش‌آموزان در این دوره آموزشی می‌توانند روش‌ها و مهارت‌های تست‌زنی را به درستی یاد بگیرند. متاسفانه اکثر دانش‌آموزان در زمینه تست‌زنی مهارت کافی ندارند! این موضوع باعث می‌شود که نتوانند در جلسه آزمون، زمان خود را به درستی مدیریت کنند. در دوره‌های آموزشی تیزهوشان پرش، دانش‌آموزان با روش‌های دقیق تستی آشنا می‌شوند. بدون شک این موضوع به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نهمی کمک می‌کند.

جمع‌بندی دوره آموزشی تیزهوشان نهم پرش

دوره آموزشی تیزهوشان نهم پرش یک دوره کامل است که دانش‌آموزان با مشاهده آن می‌توانند تمام مطالب را به صورت دقیق یاد بگیرند. دانش‌آموزان برای شرکت در این دوره آموزشی، بهتر است که در قدم اول با شرایط شرکت در آزمون آشنا شوند و بتوانند با استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب مطالب را به شکل بهتری یاد بگیرند. بسته‌های تیزهوشان نهم پرش، یک محصول کمک آموزشی مناسب است که دانش‌آموزان با مشاهده آن می‌توانند علاوه بر یادگیری تمام مطالب به صورت دقیق با تکنیک‌ها و مهارت‌های تست‌زنی هم آشنا شوند.

کلاس آنلاین پرش

شب‌ها تا صبح بیدار می‌مانید، درس می‌خوانید و صبح روز بعد با خستگی از خواب بیدار می‌شوید و دیگر توانی برای رفتن سر کلاس ندارید؟ شاید هم خواب بمانید و زمانی که بیدار می‌شوید دیگر چیزی از آنچه که خوانده‌اید به یاد نداشته باشید. پس بگذارید در مورد قانون پارتو برایتان توضیح بدهم.
این قانون که پایه گذار آن ویلفردو پارتو است می‌گوید که تنها 20 درصد از فعالیتی که شما انجام می‌دهید 80 درصد نتیجه برای شما در بر دارد و 80 درصد باقی فعالیتی که شما انجام می‌دهید، در واقع کارهای بیهوده‌ای است که اگر انجام نمی‌دادید انرژی و توان خود را بیشتر حفظ می‌کردید.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین پرش

گروه آموزشی پرش با یازده سال سابقه آموزش راهکاری ارائه کرده که شما را از بسیاری فعالیت‌های زمان‌بر و خسته کننده که فایده‌ای هم برای روند تحصیلی شما ندارد فارغ می‌کند. کلاس آنلاین پرش با بهره‌گیری از اساتید با تجربه، نحوه تدریس با زبان ساده و تحلیل مباحث و نکات مهم، مرور و جمع‌بندی، ارائه جزوه و حل نمونه سوال و تست و همچنین استدلال و تشریح پاسخ آن‌ها به شما اگر خودتان دانش آموز هستید و یا فرزندی دارید که در ابتدای راه آموزش است کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمامی مباحث درسی را با یک برنامه‌ریزی عالی به اتمام برسانید.
• شما را از دردسرهای رفت و آمد به کلاس‌های خصوصی و هزینه برای آن‌ها بی‌نیاز می‌کند.
• می‌توانید پس از اتمام کلاس آنلاین، بارها و بارها ویدئوها را به صورت آفلاین تماشا کنید و این به رفع اشکال شما کمک زیادی می‌کند.
• در هزینه‌های شما برای ثبت نام در کلاس‌های خصوصی و خرید کتاب‌های مختلف صرفه‌جویی خواهد کرد.
• برای دوره مرور و جمع بندی سال خیلی موثر و کاربردی است.
• در دوران امتحانات کمک زیادی به یادگیری تمام مباحث و رفع اشکال شما می‌کند.
• کلاس آنلاین پرش برای تمام درس‌ها و تمامی پایه‌ها از کودک گرفته تا کنکور طراحی شده است.
• در کلاس‌های آنلاین پرش جزوه درس‌ها ارائه می‌شود.
• نمونه سوال و تست در کلاس توسط استاد حل می‌شود.
• همگام با کلاس‌های آنلاین، آزمون‌های آنلاین نیز برگزار می‌شوند که سوالات آن‌ها از همان مباحثی طراحی می‌شوند که در کلاس درس آموزش داده شده است.
• دروس سال گذشته در کلاس آنلاین پرش مرور و با دروس جدید مرتبط می‌شود.
• با شرکت در کلاس‌های آنلاین پرش توانایی حل مسئله شما و تحلیل آن‌ها بالا می‌رود.

معدل بالا رویای همه دانش‌آموزان و والدینشان در تمام مقاطع تحصیلی است. دوره‌های پرش معدل این رویا را برای شما محقق کرده است. با تهیه این دوره، شما لذت کسب معدل بالا و سپری کردن ایام امتحانات بدون هیچ نگرانی و استرسی را تجربه خواهید کرد.

جمع بندی مباحث مهم کتاب درسی

نزدیک شدن به ایام امتحانات معمولا هم دلهره‌آور است، اما یک جمع‌بندی کامل و آسان از تمامی دروس، این دلهره و نگرانی را از شما دور می‌کند. در روزهای منتهی به امتحانات، آنچه دانش‌آموز به آن نیاز دارد، یک جمع بندی کامل و جامع از تمامی دروس بوده و این چیزی است که اغلب معلمان مدرسه برای آن وقتی ندارند. بنابراین دانش‌آموز می‌ماند و کلی از کتاب‌ها و جزوهای خوانده نشده!

دوره پرش معدل این مشکل را برای شما حل کرده است. اساتید این دوره تمامی دروس را برای شما جمع‌بندی می‌کنند. بنابراین دیگر نگران کتاب‌های حجیم خوانده نشده خود در روزهای امتحان، نخواهید بود.

ارائه انواع سوالات امتحانی

آنچه در روزهای امتحان برای دانش‌آموز معجزه می‌کند نمونه سوالات امتحانی است. آشنایی با سوالات امتحانی باعث می‌شود تا شما با آمادگی بیشتری سر جلسه آزمون حاضر شوید و با دیدن سوالا‌ت امتحانی مضطرب نشوید!

دوره پرش معدل، نمونه سوالات امتحانی تمامی دروس را در اختیار شما می‌گذارد تا  با استرس کمتری سر جلسه امتحان حاضر شوید.

تحلیل و بررسی سوالات آزمون

دانش‌آموزان در هر پایه تحصیلی، برای فهم بهتر سوالات امتحانی نیاز دارند تا سوالات برای‌شان تحلیل شود. اساتید دوره پرش معدل، سوالات امتحانی برای شما تحلیل و بررسی هم می‌کنند. با دوره پرش معدل، هیچ سوال بی پاسخی برای شما باقی نخواهد ماند.

دوره پرش معدل برای کدام دانش‌آموزان مناسب است؟

کوشا و پر تلاش هستید یا از آن دسته از دانش‌آموزانی که گهگاهی به سراغ کتاب‌های درسی‌شان می‌روند، فرقی نمی‌کند. دوره پرش معدل برای همه دانش‌آموزان طراحی شده است. در هر سطح تحصیلی که باشید، جمع بندی دروس، ارائه سوالات امتحانی و تحلیل و بررسی سوالات، برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

پرش معدل را چطور تجربه کنیم؟

دوره پرش معدل، به منظور بالا بردن معدل دانش‌آموز در هر پایه تحصیلی که باشد، طراحی و ارائه شده است. استفاده از آن هم بسیار آسان است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. کافیست از طریق سایت پرش نسبت به خرید و فعال‌سازی دوره پرش معدل مخصوص خود اقدام کنید. در هر کجا که باشید، می‌توانید به راحتی این دوره را تهیه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

سنجش روند پیشرفت تحصیلی

اگر دانش‌آموز پیش از امتحانات پایانی بداند از نظر تحصیلی در چه سطحی قرار گرفته بسیار حائز اهمیت است؛ به ویژه در سال‌های اخیر که بیماری کرونا و از طرفی آلودگی هوا سبب تعطیلات پیوسته مدارس در مقاطع مختلف گردیده و بسیاری از دانش‌آموزان و والدین‌شان، ارزیابی دقیقی از میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز در طول سال تحصیلی ندارند.

شرکت در آزمون‌های آنلاین پرش که به صورت ماهانه برگزار می‌شوند سبب شده که دانش‌آموز، میزان پیشرفت تحصیلی خود را به طور منظم بسنجد و نیاز تلاش خود را بیشتر کند.

شناسایی نقاط قوت و ضعف

مهم‌ترین مزیت شرکت در آزمون آنلاین پرش این است که دانش‌آموز دید واضحی نسبت به نقاط قوت و ضعف خود پیدا می‌کند. دانش‌آموزی که نقاط قوت و ضعف خود را شناخته، می‌تواند برنامه‌ریزی تحصیلی بهتری داشته باشد و زمان خود را بهتر مدیریت کند.

دریافت کارنامه و پاسخنامه

آزمون‌های آنلاین پرش، همراه با پاسخنامه و کارنامه هستند. پس از برگزاری هر آزمون، دانش‌آموز می‌تواند کارنامه خود را دریافت کند. همچنین پاسخنامه آزمون هم در اختیارش قرار می‌گیرد تا عملکرد خود را بسنجد و به تحلیل کامل آزمون بپردازد.

مزیت شرکت در آزمون آنلاین پرش

برای شرکت درآزمون‌های حضوری، دانش‌آموزان و والدین باید وقت زیادی صرف کنند اما آزمون آنلاین پرش، سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود. در هر کجا که باشید می‌توانید در آزمون‌ها شرکت کنید. دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت برای شرکت در آزمون و بعد از آن هم مراجعه مجدد برای اخذ کارنامه نیست. در آزمون آنلاین پرش، همه چیز به صورت آنلاین در دسترس شما قرار می‌گیرد.

شرکت در آزمون آنلاین پرش در موفقیت تحصیلی چه تاثیری دارد؟

آزمون آنلاین پرش، شما را نسبت به نقاط ضعف و قوت تحصیلی خود، آگاه کرده و میزان پیشرفتی که در هر ماه تحصیلی داشته‌اید را برایتان نمایان می‌کند. بدین ترتیب شما نسبت به عملکرد تحصیلی خود دید روشنی دارید و بر اساس این شناخت، برای امتحانات برنامه‌ریزی خواهید کرد.

همه‌ی این‌ها شما را به سمت موفقیت تحصیلی و کسب معدل بالا سوق می‌دهد. دانش‌آموزی که پیش از امتحان، چند بار توانایی تحصیلی خود را سنجیده و اشتباهاتش را شناخته است، بسیار آماده‌تر و هوشیار تر سر جلسه امتحانات اصلی حاضر خواهد شد و طبیعتا نتایج بهتری هم کسب می‌کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طی سال تحصیلی سوالی برایتان پیش بیاید که اصلا مربوط به درس نباشد و نتوانید آن را از معلم خود بپرسید. اما پیدا نکردن جوابی برای آن موجب شود تمرکز خود را از دست بدهید. مشاوره آنلاین پرش با در نظر گرفتن جنبه‌های متفاوت مشاوره، به شما اگر خودتان دانش آموز هستید یا فرزندتان کمک می‌کند تا با حل مسائلی که در طول دوران تحصیل ممکن است برایتان پیش آید، موانع درس خواندن خود را کنار بزنید.

مزایای مشاوره آنلاین پرش؟

از مزایای قابل اهمیت مشاوره آنلاین پرش این است که از هر کجای ایران که باشید می‌توانید از خدماتی که ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید. فقط کافی است شماره تلفن خود را در باکس شماره صفحه اصلی پرش وارد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

مشاوره آنلاین پرش شما را راهنمایی می‌کند؛ اگر به انواع خدمات مشاوره مانند: مشاوره بالینی، مشاوره ورزشی، مشاوره تحصیلی، دفتر برنامه‌ریزی و آزمون خودشناسی نیاز داشته باشید، اگر به برنامه‌ریزی و نحوه اجرای آن برای درس‌هایتان نیاز دارید، اگر می‌خواهید نکته و تست تمرین کنید، در صورتی که به کلاس‌های معلم خصوصی برای جبران افت تحصیلی نیاز دارید و یا اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به طور جامع تکمیل کنید، خدمات مشاوره آنلاین پرش می‌تواند هموار کننده راه شما باشد.

انواع خدمات مشاوه‌ای پرش

مشاوره بالینی

مشاوره بالینی یکی از شاخه‌های مهم روانشناسی است که در حوزه سلامت روان کار می‌کند. مشاور بالینی به بررسی و درمان اختلالات روانی، هیجانات جوانی و نوجوانی و ناههنجاری رفتاری می‌پردازد.

مشاوره ورزشی پرش

انجام ورزش‌های هوازی دو یا سه مرتبه در هفته بسیار مفید است. با توجه به تحقیقاتی که در این باره انجام شده است دانش آموزانی که فعالیت‌های بدنی و ورزشی دارند، در مقایسه با دیگر دانش آموزانی که فعالیت چندانی ندارند از سلامت روان بهتری برخوردار هستند. ورزش و فعالیت بدنی با تقویت سیستم ایمنی، ارتباطات و سلامت روان را نیز بهود بخشد و موجب پیشرفت دانش آموز شود.

مشاوره تحصیلی

 مشاوره تحصیلی جهت آماده شدن برای درس خواندن، برنامه‌ریزی کردن، شرکت در آزمون‌های مختلف مانند کنکور سراسری و یافتن راهکار برای مشکلاتی که در روند درس خواندن برای دانش آموزان پیش می‌آید مانند عدم تمرکز و عدم توانایی مدیریت زمان بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. امروزه مشاوره آنلاین نقش پررنگ‌تری نسبت به قدیم دارد و مردم بیشتر از آن استقبال می‌کنند.

زیرا این روزها بسیاری از خانواده‌ها درگیر مسائل مختلف می‌باشند و زمانی برای مشاوره تحصیلی حضوری ندارند. به همین جهت، مشاوره تلفنی یا آنلاین می‌تواند گزینه خوبی برای این دسته از دانش آموزان باشد. موسسه آموزشی پرش با ارائه انواع مشاوره‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف سهولت و راحتی بیشتری برای افراد فراهم می‌کند.

دفتر برنامه‌ریزی

دفتر برنامه‌ریزی یکی از پرکاربرد‌ترین ابزارها در حوزه آموزشی است که به شما کمک می‌کند برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید. با دفتر برنامه‌ریزی شما خیلی راحت می‌توانید با صرف زمان کمتر، تمرکز بیشتری بر روی برنامه درسی خود بگذارید و مرحله به مرحله تا رسیدن به هدف، برنامه و وضعیت تحصیلی خود را بررسی کنید.

آزمون خودشناسی

با توجه به مطالعات انجام شده آزمون خودشناسی می‌تواند اطلاعات زیادی از طریق جمع‌آوری، تلفیق و تفسیر اطلاعات شخصیتی، درباره خصوصیات فردی‌مان به ما بدهند. مشاوره آنلاین پرش این قابلیت را دارد که با طراحی آزمون خودشناسی اطلاعات صحیحی از شخصیت دانش آموز به دست آورد.

سوالات متداول خانواده ها